آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آویسا

دغدغه های مامان

1391/7/7 13:09
نویسنده : مانا
444 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که خانوم دکتر نخعی دیگه طبابت نمیکنه بیچار شدیم ! هیچ دکتری به دلم نمی شینه تا حالا جوجه را پیش چند دکتر مختلف برای چکاپهای ماهیانه بردم اما ... حالا دوباره این سردرگمی به سراغم اومده چون جوجوی نازم ظاهرا" سرما خورده ومن موندم و دکترهایی که هم آویسا باهاشون ارتباط برقرار نمیکنه و هم مامان و بابا ی آویسا !

حالا باز با پیگیری یه خانوم دکتر دیگه (چون آویسا با خانوما راحت تره) پیدا کردم که امید زیادی دارم خدا بخواد همیشگی بشه....راستی چرا ما مادرا اینقدر وسواس داریم؟

آویسای تپلی مامان حسابی لاغر شده یعنی سه ماهه که وزنش ثابته، یعنی به نظرتون طبیعییه؟

تازگی لجبازی کردن را یاد گرفته و اگر چیزی ازش بخوام که مطابق میلش نباشه با گفتن یک نه کوبنده منو میزنه!استرس

من مطمئنم که زدن را از هیچ کس ندیده یعنی محاله حتی حرفش را شنیده باشه!پس از کجا یاد گرفتهمتفکر یعنی این رفتار غریزیه؟

اما عروسک قشنگم عاشقتم عاشقتمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اتنا
7 مهر 91 17:35
من يواشكي يادش دادم


گفتم این باید کار آتنا باشه!
مامان سوشیانت
8 مهر 91 19:12
امیدوارم بزرگترین دغدغه های زندگیت همین باشه مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد