آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آویسا

خوشبخت باشی

1392/10/21 16:05
نویسنده : مانا
479 بازدید
اشتراک گذاری


کاش وقتی بچه هامون میرن مدرسه بهشون بگیم : عزیزم من نمی خوام تو بهترین باشی من فقط می خوام تو خوشبخت باشی اصلا مهم نیست همیشه نمره هاتو 20 بگیری جای 20 می تونی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر!

می خوام  "لی لی "،"قایم موشک "، " گرگم به هوا" و "اتل متل " یادت بدم ! 

می خوام توی پارک دویدن و سرسره بازی برات آرزو نشه!

مهمتر از همه مفهوم احترام به بزرگتر و عشق به پدربزرگ و مادر بزرگ برات در برابر دیگر مسائل زندگی کم رنگ نشه !

می خوام بلد باشی توی یک جمع اعتماد به نفستو حفظ کنی!

می خوام خوشبخت باشیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علی
21 دی 92 21:53
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم
مامان الیار
25 دی 92 12:27
آتنا
27 دی 92 10:18
واقعا اصلا مهم نیست نمره. با چه تفکراتی ما بزرگ شدیم والاااااااا والاااااا
مامان آروین
23 بهمن 92 11:07
من کاملا باهاتون موافقم ایشاااااااااااااااااااااااااااالله عزیزم ایشااااااااااااااااااااااااااااااالله خوش و خرم زندگی کنی و از لحظه لحظه عمرت لذت ببری
مرجان مامان آران و باران
29 بهمن 92 17:11
واقعااا عزیرمممم
زهره مامان عرفان خان
10 اسفند 92 2:13
عزیزم ایشاله همیشه خوشبخت باشید بله عزیزم کاش توی زندگی نمره همه مون 20 باشه ... 20 ببوس دخمل نازمون رو با ژستهای کشنده اش
مانا
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد