آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آویسا

مهد کودک آغاز شد!

1393/1/26 11:48
نویسنده : مانا
523 بازدید
اشتراک گذاری

آویسا ی مامان روز 24 فروردین 93 رسما" رفت مهد کودک.دو روز اول را بهترین مامانی دنیا ،مامان خوب و مهربان خودم همراهیش کرد تا هم من از کارم نمونم هم آویسا خیلی سختش نباشه .

اما امروز قرار شده تا 3 که من برم دنبالش خودش بمونه .موقع رفتن من و بابا رضا یکدفعه لب برچید و بغضش ترکید ! عزیز مامان دلهره و اضطراب جدایی پیدا کرده بود و ما با دل ریش ترکش کردیم. تا الان که ساعت 12 شده هر دفعه زنگ زدم گفتن آویسا خوب و خوشه و داره بازی میکنه......

اما من بی صبرانه منتظر رسیدن بهش و در آغوش گرفتنشم

آخ که چقدر دلم برای بو کشیدنش تنگ شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عرفان رسائیان
27 فروردین 93 21:20
ان شاء الله به سلامتی.
مانا
پاسخ
ممنون عرفان جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد