آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آویسا

عواقب واکسن شش ماهگی

1391/10/26 13:32
نویسنده : مانا
20,898 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خیلی شب بدی بود! دیروز آویسا واکسن زد مثل هر بار حالش خوب بود و تا شب از تب خبری نبود حتی جای واکسنش درد هم نداشت و پاشو مثل همیشه تکون میداد و بازی میکرد. شب چون بابا رضا میخواست بره ماموریت ما رو آورد خونه مامانی تا چند روزی اونجا باشیم ساعت 12 که اومدم قطره استامینوفن که تنها چیزیه که آویسا ازش بدش میادرا بهش بدم یکهو بچم اوق زد و کلی استفراغ کردگریهوهمه رختخواب من و خودش و لباسای دوتامون کثیف شد.از اون به بعد هم به خاطر فشار استفراغ زیاد و مزه بد دهنش کلی گریه کرد .کمی بعد تب زیادی کرد شیر نمیخورد آب هم لب نمیزد و فقط ناله میکرد .نصف شب با آهنگ لالایی" چرا "خوابوندمش و خودم برای کنترل دمای بدنش و از شدت ناراحتی برای ناله هایی که در میان خواب میکرد تا صبح نخوابیدمناراحت خدا را شکر که مامانم پیشم بود و کمک حالم بود .و خدا را شکر که واکسن شش ماهگیت راهم به سلامتی زدی و اگرچه تب کردی و جاش هم درد میکنه اما بدن زیبات دربرابر بیماری های بد ایمن شد عزیز دلمقلب

 

* خاله بهار نازنین ممنون از کامنت های قشنگت.دلم برای آترا یک ذره شده پس ما کی شمارا ببینیم ؟ آویسا خدا را شکر با میل زیاد حریره و فرنی میخوره و دخمل شکموم دست رد به هیچ خوراکی نمیزنه.

* خاله فاطمه مهربون کامنت های شما را می خونیم و بسیار لذت میبریم .عزیزم پیامهات میرسه به کامنت گذاشتنت ادامه بده خیلی خیلی خوشحالم میکنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زينب عشق مامان و بابا
27 آذر 90 16:26
انشاالله همه ويروسها و بيماريها هميشه ازش دور باشند .زينب هم چند روز ديگه بايد واكسن يكسالگي بزنه


ممنون عزیزم.زینب گل نازنین هم سلامت باشه
خاله بهار و آترا گلی
29 آذر 90 12:16
بچم چرا تب کردی؟... 2 تا دیگه واکسن داری تا قبل از 6 سالگیت عزیزم... بوس برای آویسا و مامان گلش
آتنا
29 آذر 90 17:11
آخی عیب نداره عوضش حالا حالاها دیگه واکسن نداره
جغله کوچولو
1 دی 90 0:53
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو توی وبلاگم بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
گیتا
2 دی 90 16:24
سلام به خوشمزه جونم ومامان گلش.دلم خیلی گرفته.عصر جمعه است.آوین خونه مامانیه ومن تنها و کاوه خواب.ومن دیدم تنها چیزی که دلمو وا می کنه دیدن عکس فرشته هاست.اونم این فرشته. مانا جان قدر این لحظه ها را بدون.هرلحظه اش را حک کن.زمانی نه چندان دور حسرت یک لحظه اش را می کشی.چون الان تمام لحظه هات مال شما دوتاست ..دل من ابریه ویه بهانه کوچولو می خواد تا بباره. کاش آویسا وآترا وآوین پیشم بودن ومن یادم می رفت که چقدر خسته ام ودلتنگ.کاش می شد همه با هم می رفتیم شمال.یاد سالهای دور به خیر.
دلم واستون واسه مامانت اینا خیلی تنگ شده. امیدوارم همیشه خوش شاد باشی وعسلک سرحال .می بوسمتون.


عاشقتم گیتا جونم .عزیز دلم با تمام وجود برات آرامش وشادی راآرزو میکنم.بوس هزارتا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد