آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

آویسا

مرا به نام کوچکم صدا بزن!

1391/10/18 13:44
نویسنده : مانا
326 بازدید
اشتراک گذاری

درخت را به نام برگ


بهار را به نام گل


ستاره را به نام نور 


کوه را به نام سنگ


دلِ شکفته ی مرا به نام عشق


عشق را به نام درد


مرا به نام کوچکم صدا بزن!

 

عمران صلاحی

برای چند روز"مانا" بودم بیخود و بی جهت ناگهان مامان تبدیل شد به مانا! و چه حس ملسی بود شنیدن اسمت با شیرین ترین آهنگ دنیا از زبان آویسا!

میگم ملس چون خودم هم سردرگمم بین شیرینی این صمیمیت ناگهانی و ترشی از بین رفتن نقش مادری!(البته از اون ترشی های خوشمزه که دخمل عاشقشه !)

خلاصه اینکه خوش بودم و غرق لذت که باز هم ناگهانی و البته بیخود و بی جهت بازدیروز شدم "مامان"!

از وقتی که اومده تو زندگیم روز شماری میکردم که کلمه "مامان " را یاد بگیره و صدام بزنه گرچه اولین کلمه هم که گفت مامان نبود!چشمک اما با شنیدن صدا زدن نام کوچکم صد برابر خوشحال تر شدم بس که طنین خوشی دارد صدا زدن نام!

وقتی اسمم را صدا میزنن انگار هزاران ستاره تو قلبم چشمک میزنه ! بس که آرامش بخشه این حس صمیمیت!می دونی دخترکم چند روزی فقط "مانا" بودم بدون پیشوند و پسوند اضافی ،بدون لفظ خانم مهندس،خانم خ. بدون ببین و راستی و...فقط مانا و این را بی وقفه تکرار میکردی و همه می خندیدن و من پرواز!

*نه اینکه دوست نداشته باشم بهم بگی مامان نه هرگز !این مدت  حتی گاهی برای مامان گفتنت دلتنگ هم شدم ! اما تو بهم حسی بخشیدی که ناب بود مثل عطر خودت مثل صدای خوش آهنگت _ " مانا" گفتن با عشق و پراز نیاز _که مدتها بود نشنیده بودم.مانایی که فقط خودش اهمیت داره نه نقشهایی که توش رفته ! 

 

91/10/18

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آویساحمید بابایی
21 دی 91 21:18
ازاینکه تو لذ ت میبری من خوشحا لم[h
الهی من قربون مامانی و بابایی آویسا برم
اتنا
22 دی 91 20:35
اسم منم يادش بده


اسمتو بلده تو بیا 1000 بار صدات میکنه
خاطره
27 دی 91 12:26
وااااااای چقد آویسا جون خوشگله
من که خیلی دوسش دارم.تمام آرشیو وبتم دیدم مانا جون.امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم

ممنون عزیزم منم امیدوارم دوستای خوبی باشیم
عمه اریسا کوشمولو
27 دی 91 18:05
اااخی عزیزم خیلی قشنگ نوشتی خوشمان امد


عمه اریسا کوشمولو
14 بهمن 91 0:33
خیلییییییییی عکسا خوشگل بود ..چشمون روشن شد با دیدن روی ماهتون مامان مانا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد