آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آویسا

گوشواره!

1394/5/3 15:07
نویسنده : مانا
491 بازدید
اشتراک گذاری

پروژه سوراخ کردن گوش آویسا واقعا از نظر خودش و خودم نقطه عطفی در زندگیمون بود! از بس که خودش دلش می خواست و من می ترسیدم!خسته

خلاصه اینکه روز جمعه 26 تیر تصمیم گرفتیم و رفتیم برای براورده ساختن آرزوی دخترکمحبت

خب مسلما چون جمعه بود و تعطیل چاره ای جز درمانگاه شبانه روزی نداشتیم که خوشبختانه دکتر خوبی هم بود و با آرامش انجام شد جشن

قبل از ورود به مطب

 

 

پی نوشت :

راستی دوست خوبم خاطره جون .هیچ راه تماسی باهات نداشتم اینه که اینجا میگم : عزیزم مهد بوی یاس به طور نسبی مهد کودک خوبیه ! تمیزه مربیای جوون داره و مهمتر از همه اینکه آویسا خیلی خیلی اونجارا دوست داره و تا حالا ندیدم شکایتی بکنه و یا ذره ای عدم تمایل به رفتن نشون بده!

خب از دید من ایراد هم زیاد داره اما خب چه میشه کرد همه چیز یکجا جمع نمیشه! در هر صورت تو این محل مهد مقبولیه و با توجه به اینکه خیلی به من نزدیکه ترجیح دادم دخترم همینجا باشه و جای دیگه نبرمش ! باز هر سوال دیگه ای داشتی با کمال میل در خدمتم .به نظر من این مهد قابلیت ارتقا را داره ما مادرا باید با هماهنگی هم نظراتمونو بهشون انتقال بدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سایت سرگرمی تفریحی
3 مرداد 94 15:19
سلام وبلاگ زیبایی دارید به ما هم سر بزنید
خاطره
14 مرداد 94 17:47
ممنونم که سوالمو جواب دادی!در کنار خانوادت همیشه شاد و سلامت باشی !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد