آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آویسا

رفلکس و گریه و بی خوابی

1390/5/25 12:56
نویسنده : مانا
266 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب در مورد وضعیت رفلکس و خوابت با خانوم دکتر نخعی صحبت کرد ،قرار شد امپرازول را دو هفته دیگه هم بخوریناراحت خیلی بد مزه ست عزیزم می دونم اما چاره ای نیست. خداوندا دخترم هر چه زودتر خوب بشه طفلک خیلی اذیت میشه.

از ساعت 6 صبح که بیدار میشی تا 10 شب مدام بیقراری و همش باید تو بغلم باشی تا شاید نیم ساعت خوابت بره. یعنی کل طول روز با همیم! قربونت برم حتی موقع غذا خوردن و دستشوییسبز رفتن هم تو بغلمی! من که تازه به قول خودم ورزش می کردم و بدن سالم و قوی دارم از پا افتادم و همه تنم درد میکنه.بقیه مادرا که تازه بچه هاشون شب هم نمی خوابن چی می کشنخمیازه

اما دختر باهوش و قشنگم در بین این گریه ها و شیر خوردنهای مداومش خنده و بازی را هم فراموش نمیکنه ! مامان و آویساش هر روز هر چند کوتاه کلی با جغجغه و عروسکا بازی می کنن.و مفصل با هم حرف می زنن.

شاید برای استراحت بریم خونه مامانی تا یکم کمکم کنهگریه

گریه نکن عزیزکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آتنا
25 مرداد 90 9:51
ای بابا حالا تو هم هی ما را از بچه دار شدن بترسان
آره خیلی سخته اما باور نمیکنی چقدر این سختی لذت بخشه!
مریم -مامان آوا و نوا
26 مرداد 90 11:48
دخترهای ما دقیقا هم سن هستند .24 خرداد سال 90 .لابد الان تو هم مثل من درگیر تب بعد از واکسن هستی


مریم جون آویسا تازه امروز واکسن زده و خدا را شکر هنوز تب نکرده(راستی نوای شما یک روز از آویسای من بزرگتره)
عمه ی اریسا کوشمولو
25 مرداد 91 1:25
اخی عزیزم دوست دالم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد