آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آویسا

اولین بار که تب کردی

1391/2/24 13:30
نویسنده : مانا
335 بازدید
اشتراک گذاری

تو عمرم بارها و بارها مریض شدم،تب کردم ودرد داشتم اما هیچ بار مثل الان که دختر قشنگم تب داره دردناک نبود!

سه روزه که عشقم مریضه ، سه روزه که تب داره و کمی اسهال.

سه روز شده که حتی حوصله راه رفتن و شیطونی را نداره و همش بی حال تو بغلم میخوابه:(

سه روزه که من  غصه دارم:(   انگار بدن خودم داره میسوزه،تنم گر گرفته ،سرم گیج میرهگریه

خدای خوبم هیچ مادری درد طفلش را نبینه! حتی اگه مثل آویسا کوچوی من فقط یک سرما خوردگی ساده باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آتنا
24 اردیبهشت 91 16:55
عیب نداره بچه است دیگه خوب میشه زودی
خاله فاطمه
25 اردیبهشت 91 15:40
مانا جون من فکر میکنم آویس خانوم داره دوباره دندون در میاره. بعدم مادر بودن و این سختیاش و تراش خوردناش مقاوم باش روزهای سختی در پیشند
خاله بهار و آترا گلی
26 اردیبهشت 91 12:21
آویسا جونم اونقدر چشماش بیحال بود... انشالله که همه خوب و خرم باشن... آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد