آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آویسا

هوا آفتابی شد!

1390/9/6 12:42
نویسنده : مانا
347 بازدید
اشتراک گذاری

امروز زمین تا آسمون فرق کردم ،امروز خوشحالم ،شارژم ،پرانرژی شدم !چرا؟

دیشب همسر مهربونم خیلی نازمو میکشید و با دخترک عزیزمون عاشقانه کنارم بودند!

دیشب معجزه شد و آویسا فقط یکبار از خواب بلند شد و صبح هم خوب خوابید!

امروز مامان عزیزم، مهربونترین و فهمیده ترین مامان دنیا اومده خونمون !

امروز برای یک ساعت و نیم تنها از خونه رفتم بیرون و ریه هامو پر کردم از هوای تازه!

امروز خیابان ولیعصر عزیزمو از میدون ولیعصر تا چهار راه ولیعصر پیاده قدم زدم و تو دلم آواز خوندم!

امروز آویسا به خاطر بودن مامانیش میخندید و میخندید و میخندید!

امروز برای خونه خرید کردم !

امروز تصمیم قطعی گرفتم برم آرایشگاه و یک تغییر اساسی تو کل سر و پیکرم بدم!

امروز کامنت خانوم بهار عزیزم را خوندم و کلی انرژی گرفتم :به خاطر اینکه همیشه برام نظرمینویسه و این خیلی خیلی برام با ارزشه !برای اینکه براش اینقدر مهم هستم که بهم دلداری بده و به خاطر اینکه دوست خوبی مثل اون دارم :عاشقتم بهار ه جونقلب

 همیشه فاطمه بهم میگفت روحیه و مود تو با هوا تغییر میکنه چشمکامروز به این کله ام آفتاب خورد و حالم خوب شد.به همین سادگیلبخند 

خدای خوبم شکرت شکرت شکرت شکرت هزاران بار شکرت!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

dp
6 آذر 90 20:05
سلام . ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و دلبند عزیزتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد. منتظرتون هستیم . ما رو هم از نظرات خودتون محروم نکنید .
خاله بهار و آترا گلی
7 آذر 90 8:48
خیلی برات خوشحالم آفرین بر تو که به فکر خودت هم هستی... می بوسمت و بی صبرانه منتظرم که بریم شمال خوش بگذره بهمون... هورررااااااااا
آتنا
7 آذر 90 11:49
خوشحالم که کم کم به روال طبیعی زندگیت برمیگردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد