آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آویسا

عاشق شدم

1390/5/19 13:01
نویسنده : مانا
649 بازدید
اشتراک گذاری

دخملم امروز کلی خوابید برعکس روزای قبل که تا خود شب بیدار میموند و رس منو میکشید!

هنوز به این تغییر روند زندگیم عادت نکردم ،هنوز دلم میخواد شب که رضا میاد با هم بریم بگردیم،هنوز دلم پر میکشه برم استخر یا دوچرخه سواری! نمی دونم چرا همه کارای اجتماعی برام آرزوی محال شده!فکر میکنم دیگه حالا کو تا من رانندگی کنم .انگشتر و ساعت دستم کنم،عطرای تند بزنم،ناخن هامو بلند کنم و...

دلم مهمونی دادن میخواد خرید و لباسای تنگ می خواد!دلم برای تنهابودن وحتی حرف زدن بارضا هم بدجوری تنگ شده!

اما جای همه این آرزوها و هوسها الان فرشته ای در آغوشم خوابیده که به یک دنیا می ارزه! عاشقش شدم اما این عشق هم تجربه ای کاملا" متفاوته جنسش با عشقای دیگه فرق داره! پر از اطمینان و آرامشه!از  بی وفایی معشوق نمی ترسم!خیلی خالص و بی منته!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آترینا
21 مرداد 90 2:16
آی خانمی گفتی من که دیگه هنگ کردم. به جای من دخمر نازتو ببوس
مامان پارسا
21 مرداد 90 5:45
فکر این دلتنگیهارو باید قبل از نی نی دار شدن میکردی ولی بقول خودت عشقی بدست اوردی که همه ی وجودت عاشقشه و میخوادشه حتی وقتایی که تو مشغله ی روزمرت خودتو فراموش میکنی


عاشقی با همین دلتنگیهاش زیبا میشه! اصلا" اینا که نوشتم شکایت نیست حرف دل وشرح حاله!
آجی نانازه محمد امین
21 مرداد 90 10:31
سلام.من آجی یه پسمل ناناسم.بیاید به وب داداشم سر بزنیدو واسش نظر بزارید می سی.اگه مایل به تبادل لینک بودید حتما خبرم کنید می سی


خوشحال میشم آجی مهربون
اترا گلی و خاله بهاره
22 مرداد 90 11:47
مانا جون یادته گفتم این یکی دیگه هیچیش زمینی نیست . سمونیه آسمونیه با همه تجربه ها فرق داره عشق خالصه اونم چه عشقی ناب ناب منم وقتی آترا 3- 4 روزش بود به حامد اس ام اس زدم که حامد واقعا عاشق شدم... ورودت رو به جمع عشاق آسمونی تبریک و شادباش می گم. خوش اومدی که خوب جاییه...
خاله مارال
28 مرداد 90 19:32
مانا جونم، انقدر زيبا نوشتي كه مي تونم كاملاً حست رو لمس كنم،‌ با اينكه مي دونم اين كلمات حتي 1% از احساست رو هم نمي تونه بيان كنه.. يعني فكر مي كني كي نوبت من مي شه؟!
نقمه هیدری
1 اسفند 90 16:37
الهی قربونش برم من .......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد