آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آویسا

حمام

1390/5/20 13:00
نویسنده : مانا
297 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق حموم رفتنم.حموم رفتن من این امپراتور کوچک کلی مراسم داره مامان و بابا و عمه مهناز بعضی وقتا هم مامانی دست به دست هم میدن تا من یک وجب بچه را بشورن! به هممون هم خیلی خوش میگذره مخصوصا" بابا رضا که انگار اومده شهر بازی!

اما امروز از حموم لدت نبردم چون این مامان بابا هوس کرده بودن بنده را تو وانم بشورن اما من از وان ترسیدم آخه برام جدید بود دوست نداشتم توش بشینم و کلی گریه کردم و حموم بهش نچسبید):

یکی نیست به این دوتا بگه آخه مگه من عروسکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
21 مرداد 90 14:35
ای جووووووووونم چه عکس نازی شده،خوش بحال مامانی و عمه جونو و بابایی


ممنون مامان پارسای عزیز
لپ گلی
21 مرداد 90 15:44
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به منم یه سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد