آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آویسا

برای یک فرشته

1390/6/11 12:52
نویسنده : مانا
363 بازدید
اشتراک گذاری

اینا را برای کسی مینویسم که میدونم حتما" اینجا را می خونه،برای اونکه با حضورش در جمع ما شادی و سرور را ارمغان آورد برای اونکه همه فامیل دوسش دارن و همه تحسینش می کنن و به قول مامانم پیک شادی و امید فامیل شده و به قول بابام باحالترین همراه ! برای اون نازنینی که الگوی من در زندگی شده !برای اون که از زمان پیوندش با خانواده ما همواره رفتارش ،منشش، طرز فکرش و روح زیباش سرمشقم بوده مخصوصا تو زندگی بعداز ازدواجم! برای اون عزیزی که هر جا حضور داره حال و هوامون مثل اسمش بهاری میشه!

دوسش دارم نه تنها به خاطر همه اون چیزایی که در بالا گفتم ،دوسش دارم چون اون زیبا ترین عروس ،مهربانترین همسر ، با درایت ترین دوست، فداکارترین مادرو در یک جمله بهترینه!

همیشه دوست داشتم بدونه که چقدر تحسینش می کنم .چقدر از روزی که مادر شدم هر لحظه به اونو و نوگل زیباش فکر میکنم و عاشق اینم که به بهونه همبازی بودن دخترامون بیشتر به اون و روح بزرگش نزدیک بشم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آتنا
12 شهریور 90 10:02
ناشناس
12 شهریور 90 13:13
با بغضی آکنده از خوشحالی: و من چه خوشبختم که زرخوشه های گندم در اطرافم موج می زنند. مهربانی تان را قدر می دانم و آن را در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد