آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آویسا

تقدیر و تشکر

1391/8/27 14:10
نویسنده : مانا
655 بازدید
اشتراک گذاری

تنها کسیکه همیشه به نظرات من در بچه داری احترام میذاره و تفاوت بین بزرگ کردن و نگهداری از یک شیرخوار را در زمان حال با زمان خودشون درک میکنه و حتی دقت منو در اهمیت به موضوعاتی که از نظر علمی با زمان خودشون فرق کرده تحسین میکنه مامانمه!

مامان خوبم دستتو هزاران بار میبوسم.تو نه تنها بزرگترین حامی من هستی و همیشه در لحظاتی که بهت نیاز دارم در کنارمی بلکه همواره توی این دوران که هورمونای لعنتی از من یک آدم کم طاقت و غرغرو ساخته اند به درددلهام گوش دادی و نصیحت های به جات مانع اختلاف من با بقبه اطرافیانم شده!

مامان گلم اگه تو و همدردی ها و صحبتای حکیمانت نبود من واقعا" در خیلی جاها میشکستم!

همه تازه مادران میدونن که ماههای اول بچه داری پر است از حرف و حدیث ، به خاطر شرایط فیزیکی و روحی ناشی از زایمان هممون شکننده ایم وکوچکترین حرفی اشک به چشمامون میاره!مخصوصا" که در دوره ما خیلی چیزا با گذشته فرق کرده و شاید این تفاوت ورعایت کردن اینکه به بچه به غیر از شیر مادر بدون دستور پزشک نباید چیزایی مثل قندداغ،،عرق نعناع،آب،پستونک ،شیشه و...  داد به نظرشون مسخره میاد .

اما من باید بارها و بارها خداوند را شکر کنم که مامانم به من و بچه داریم احترام میذاره و حتی اگه از دست کس دیگه ای هم به خاطر این موضوعات ویا هر چیز دیگه ای شاکی باشم با درایت آرومم میکنه جوری که من از دیگران چیزی به دلم نمیمونه واین بحرانو خیلی راحت رد میکنم.

خداوند را بارها و بارها شکر میکنم که همسری دارم به غایت مهربون که از هیچ کمکی دریغ نمیکنه و برعکس اکثر مردای ایرانی قبول داره که بچه برای مادر نیست بلکه متعلق به پدر و مادر هر دو است و اون هم باید با دخترش ارتباط داشته باشه.

دوستون دارم و خوشبختم که شما دوتا این روزای منو شیرین تر کردین!

 

و حالا چند عکس از فرشته کوچولو:

خوشتیپی هم عالمی داره!

دونه انار خوشگل مامان

خرگوش کوچولو ودوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آتنا
5 مهر 90 17:43
عینک تو به آویسا بیشتر میاد. یادش بخیر با هم خریدیم


آره آتنا جون دخملم فتوژنیکه!
عاشق فرشته ها
18 شهریور 91 17:16
سلام خسته نباشین.من وبلاگی دارم خوشحال میشم بهش سری بزنید.koodakannaz.blogfa.comدوست دارم در گوگل محبوب بشه ولی راهش رو بلد نیستم میتونید راهنماییم کنید(در نظرات وبلاگ خودم راهنمایی کنید)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد