آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آویسا

کاش این روزا از یادم نره!

1390/10/17 13:20
نویسنده : مانا
458 بازدید
اشتراک گذاری

1)آویسای مامان!حسابی خوردنی شدی دیگه بانگاه هم میتونیم با هم ارتباط برقرار کنیم، من بهت زل میزنم و تو با مهربانی تماشام میکنی و با چشمای درشت شیطونت بهم میگی که نگاهم را میفهمی!

آویسا

 

2)دخترکم انقدر بزرگ شدی که مامان بتونه مهمونی بگیرهقلبدیروز برای اولین بار بعد از تولدت مهمونی دادم و خودم کارامو کردم و توقلقلی من هم کاملا" همکاری کردی تا من وبابا رضا بتونیم مهمونیمونو خیلی خوب اداره کنیم.البته ناگفته نماند اگه کمکهای بابا رضا نبود این مهم اصلا" ممکن نمیشد!

 

3)آویسا جون مامانی مینا بهت یاد داده با گفتن کلمه سلام و دراز کردن دست از طرف مقابلت شما هم دستتو جلو بیاری و دست بدیماچ

4)ما با همیم و لحظه هام پر شده از عطر دلنواز تو ،ما با همیم و دیگر برای مانا منی وجود ندارد ،با همیم و روزهامون پر شده از خنده ها و شیطنتهای شیرین تو:)

آویسا

با هر دوست و آشنایی که حرف میزنم فقط و فقط ازتو میگم و از تو میشنوم.چقدر مادر بود با تمام حسهای دیگه تفاوت داره! مادر شدن عاشقی مطلقه !دچار شدن واقعیه .فضایی که تو نباشی دیگه هوا نداره نفس کشیدن ممکن نیست! یعنی اگه بزرگ بشی این حس من بهت تغییر میکنه؟

5)در پی قراری که با خودم برای خاتمه دادن به افسردگی و خانه نشینی گذاشته بودم .هفته ای دو روز میرم ورزش و چقدر این دو ساعتی که از خونه دورم برای هر دومون فرح بخشه! تو باتمام وجود از بودن کنار مامانی و بابایی لذت میبری و اونا به جبران تمام بی حوصله گیهای من باهات بازی میکنن، من هم وجودمو پر میکنم از انرژی و شادابی.وهمین باعث شده دو تامون کمتر بی حوصله و خسته بشیم.

و حالا چتد تصویر از این روزای عسلم در ادامه مطلب:

آویسا

آویسا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
17 دی 90 20:28
ای جونمـــــــــــــــــــ
سلام مامانی جونی
چه دخمل نانازی داری

با اجزتون لینک شدید
منتظرتونم


خاله بهار و آترا گلی
18 دی 90 9:34
آویسای گلم... عزیزم... خانمم
چقدر ناز شدی.. چقدر بزرگ شدی.. چقدر می فهمی
کاملا می شه از چشمات خوند که حسابی متوجه اطرافت هستی گل من..
چقدر دوست دارم عکسات رو ببینم...
چقدر حس من و مامانت شبیه همه...
چون هردو یک حس مشترک (عشق آسمانی) در وجودمون موج می زنه...
هردو عاشقیم . عاشق زندگیمون
دوستت دارم

بوی برای آویسای عزیزم و مامان گلش








آخه دل من براتون یه ذره شده !کی آترا جونم خوب میشه بیایم ببینیمتون؟


مامان آنیسا
18 دی 90 11:29
سلام مامان اویسا
چه دخملی ...به...به
لوپشو ببوس مامانی


ممنون عزیزم


آتنا
20 دی 90 14:52
دیگه وقتشه ببرش آتلیه!
خاله گین
24 دی 90 21:39
khob man ghorboone to beram na? avisa joon maman to hameja az to harf mizane man az konkooooooor
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد