آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آویسا

صندلی نو مبارک!

1390/10/24 13:20
نویسنده : مانا
708 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب گل دخترم صاحب یک صندلی غذا شد.ذوقش واقعا" دیدنی بود تا گذاشتیمش توش شروع کرد به ذوق کردن و آواز خوندن! 

صندلی غذا2

اینم یک اسباب بازی جدید بود که براش خریدیم و این نیم وجب شش ماهه و بیست و خوردهای روزه انقدر براش ذوق میکرد و جیغ میکشید که موندم بزرگتر شد برای بدست آوردن چیزایی که دوست داره چیکار میخواد بکنه!!!دلقک

اسباب بازی

آویسا جونم یاد گرفته مثل این پیرزن بی دندونها آرواره هاشو بهم میزنه و اد اد میکنه

بچم زبون باز کرده و مدام"بابا" میگه!

خدا خیر بده این گروهbarobax که هر کلیپی میسازن کلی مارو سرگرم میکنهخندهآویسا خانوم عاشق کار جدیدشون "بدو بیا" شده و موقع پخش این کلیپ پلک نمیزنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آتنا
24 دی 90 15:07
آخی کاش بودم و منم میدیدم ذوق کردنشو
خاله گین
24 دی 90 21:36
khale jooooon shenidam shoma ba seday ghoranam hal mikoni....ba akhoondaham rabetey mostaghim dari.... be mamani mina raftiaaaaaaa.... age baba hamid befahme!:
خاله گین
24 دی 90 21:44
elahi man ghorboonet beram asal masalam...... kheyli delam vasat tang hsode
مامان سونیا
25 دی 90 9:58
چه خوشگله این دختر خاله جونی چه نازی شما بوس بوس بوس به ما هم سربزنید
مامانی مینا
25 دی 90 19:46
الهی قربونت برم من!!!چقدر تو نازی


خدا نکنه مامانی جونم
خاله بهار و آترا گلی
5 بهمن 90 12:52
آویسا جونمممممممم
سلام عزیزم
به دلیل بیماری چندروزی غایب بودم خوشگلم.
دوستت دارم و دلم برات تنگ شده
صندلیت مبارک گلم
بوس برای آویسا و مامام گلش


ماهم دلمون خیلی تنگ شده بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد