آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

پایان سال و خونه تکانی و آویسای شیطون و .....

1391/12/12 16:10
نویسنده : مانا
242 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 11 اسفند برای خونه تکانی کارگر داشتیم و خوب می دونید که همچین روزایی خونه منفجره و جای جم خوردن نیست چه برسه به شیطونی و بازی و بدتر از آن به همه چیز دست زدن!

آویسا خانوم ماهم نیست که اصلا" کنجکاو و بازیگوش نیست ،ساکت تو اتاقش نشسته بود و برای خودش بازی میکرد تا ما کارهامون زودتر تموم شهتعجب (کی باور میکنه؟)

طفلک دخترک همش بین خونه خودمون و حیاط و خونه عمه مهناز سرگردون بود و تا میامد تو خونه امواج جملات : آویسا نکن ،آویسا اونجا نرو ،آویسا دست نزن ،آویسا اونو پرتاب نکن و ... به سمت عسلکم پرتاب میشدکلافه

آخر سر من مجبور شدم دست از کار بکشم و همه چیز را به رضا واگذار کنم و خودم بیام با دخترک تو اتاقش و تا پایان این پروژه بازی کنم! راستش بهمون بد هم نگذشتچشمک

اما کارامون تو یک روز تموم نشد و اتاقها موند برای خودمگریه

آویسا

عزیز مامان سخت مشغول مطالعه می باشد!

آویسا

شادی ! بازی! تماشا!

آویسا

داره برچسبهاش ویا به قول ما (عکس برگردون)می چسبونه به کتابش

آویسا

 

قربونت برم که اینقدر عاشق کلاهیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اتنا
12 اسفند 91 18:20
مثل منه منم عاشق كلاهممممم



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد