آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آویسا

خلسه شیرین

1391/4/18 11:41
نویسنده : مانا
333 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا یک حس عجیب شیرینی تو دلم موج میزنه! ازون حسایی که وقتی قراره یه اتفاقی بیفته روحم انگار که بهش الهام شده باشه پیشاپیش به استقبالش میره!نمی دونم مژده چه موهبتی ست اما هر چی هست دلچسبه! 

مثل وقتایی که دارم یک رومان زیبا را می خونم و کل دورانی که کتاب دستمه تو عالم خلسه و شیرین داستان معلقم، الان هم تعلیق لذت بخش بی دلیلی را تجربه میکنم بدون کتاب !

دختر شیرینم دیگه ماهرانه تاتی تاتی میکنه تشویق اسباب بازی محبوب این روزاش هم شده بطریهای خالی دوغ و نوشابه ! جغله بطریها را که هم قد خودشن دستش میگیره و باهاشون راه میره و اگه مزاحمش هم بشین سرتون جیغ میزنهاوه

دیگه عمرا" بذاره ازش یه عکس خوب بگیرم اصلا" جلوی دوربین بند نمیشه ! از سر کار که میرسم خونه بغلم میکنه با محبت بوم میکنه سرش را می چسبونه به سرم و زیر لب به زبون خودش برام حرف میزنه و من نمی فهم چی میگههیپنوتیزم

این روزا تا خونه خودمون میرسیم آویسا خوابه ! مغزوتنم از شدت خستگی تعطیل شدن ،   اما خیلی خیلی راضی وخوشحالترم.از بودن تو جامعه لذت میبرم و همون حس های جذاب بالا که گفتم قلقلکم میدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آویسا
18 تیر 91 12:09
تولداویسا خانوم مبارک باشه البته با تاخیر
خانمی دختر منو شما هم نامن فکر کنم هم سن هم باشن تا حدودی .خوشحال میشم به وبلاگ آویسای من سر بزنی


از آشناییتون خوشحال شدم.
مامان بهراد
27 تیر 91 3:23
معذرت که تو این مدت بهتون سر نزدم حالم خوب نبود روزای سختی رو دارم میگذرونم واسمون دعا کنید


عزیزم امیدوارم درد و بلا دور بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد