آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آویسا

بابا دوستت داریم

1391/3/16 13:26
نویسنده : مانا
295 بازدید
اشتراک گذاری

میگن دخترا بابایی هستن عاشق باباشونن و همیشه طرفدار این پشتیبان محک زندگیشون! من که خودم همیشه عاشقانه بابامو دوست داشتم، چه در روزهای کودکی که به قول مامان از بس بابا ماموریت بود ونمی دیدیمش عادت به بی قراری کردن و دلتنگی هم نداشتیم،و چه در دوران نوجوانی که به دوستامو و تلفن هام گیر میداد ، و دوران جوانی که اگه دیر میومدم خونه با یک اخم گنده مهربون (اللهی قربونش برم) مواجه میشدم! در همه طول عمر بابامو دوست داشتم از نوع عاشقونه! 

وقتی دوستام پشت تلفن کلی با بابام حرف میزدن و می خندیدن کلی پز میدادم که بابای خوبم با همه جوونا می جوشه و به قول خودشون باحاله!

الان  هم که این حس بزرگتر شده و ابراز محبت ما به هم واضح تر! از وقتی که از خونشون رفتم انگار برای بابا عزیز تر شدم مدام قربون صدقم میره و پیش همه تعریفمو میکنه.....

الان هم یک بابا و دختر دیگه جلوی چشمم دقیقا"همون حس خودمو برام تداعی میکنن! رضا به معنای واقعی کلمه بهترینه! مهربونی بی انتهاش ،قلب پاک مثل فرشته هاش، منطقش ، ادبش ،آرامش ذاتیش همه و همه بی نظیره!

آویسا چقدر خوشبخته که عاشق چنین پدری میشه! و من خوشبخت ترم که همه بهترینهای دنیا از آن منه!

و وجود رضای خوبمون را مدیون بابا و مامان عزیزش هستیم که فرزندانی این چنین تربیت کردند. و توی این پست پدرانه از پدر شوهر نازنینم سپاسگزارم که محبت و لطف بی دریغش همیشه پشت و پناهمون بوده 

 

بابارضا ی عزیز و بابایی های مهربون روزتون مبارک و هزاران بوسه تقدیمتونماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نغمه
16 خرداد 91 0:37
عالي بود..رفتم به قديما..بعد يادم اومد بزرگ شديم و از اون روزاي خوب فاصله گرفتيم..روز همه بابا هاي دنيا مبارك.
خاله بهار و آترا گلی
18 خرداد 91 15:01
روزتون مبارک همه باباهای خوب دنیا...
مامان سونیا
18 خرداد 91 18:07
خوش به حالتون با این پدر مهربونتون روزشون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد