آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آویسا

آویسای شش ماهه

1390/9/25 12:39
نویسنده : مانا
466 بازدید
اشتراک گذاری

قلب

دخترکم شش ماهه شد! چقدر این روزها تند میگذرند. لحظه لحظه با آویسا بودن عشق است و خاطره! هرروز از روز قبل بزرگتر و شیرین تر میشه ! و منم پخته تر و آروم تر!

هر روز لحظه لحظه با اون بودن را با تمام وجودلمس میکنم و هوای نفسشو می بلعم !با اینکه بچه داری خیلی خیلی سخته و پر مسئولیت اما خیلی شیرین و پر هیجانه اینکه یه موجود دیگه از وجودت زاده بشه و لحظه لحظه حیاتش بهت وابسته باشه،اینکه یک عروسک واقعی داشته باشی که تر و خشکش کنی وبهش عشق بورزی، اینکه گونه هاشو تو خواب لمس کنی و ساعتها تماشاش کنی، اینکه به خاطر سرگرم کردنش تا شب از نفس بیوفتی و با هزار مکافات بخوابونیش وبعد از اینکه خوابید دلت براش تنگ بشه!اینکه ببریش دکتر و از اینکه همه فاکتورهای رشدیش خوبه و بچت سالم و تپل مپله دلت قنج بره!همه و همه باعث میشن احساس کنم خوشبختم ! خوشبختم و دلم میخواد خاطرات این روزا به همه وجودم و ذهنم بچسبه و هرگز پاک نشه!

آویسا جونم از دیروز که شش ماهش تموم شد به جمع غذا خورا پیوست و براش خونه مامانی مریم یه جشن کوچولو هم گرفتیم .اما چون دوربین همراهم نبود عکسا با موبایله و زیاد کیفیت ندارهچشمک

اولین قاشق غذا

به به

تولد نیم سالگی

وآیسا و عرفان جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جغله كوچولو
26 آذر 90 16:08
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
dp
26 آذر 90 23:10
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
فاطمه
27 آذر 90 11:30
ناز بشه این خوشگل خانوم پوپولی
این روزهارو ببلع و نفس بکش
چون واقعا شیرینند
وقتی که پای مشکلات تربیتی پیش میاد خیلی جاها باید این احساس غلیظ مادرانه رو زیر پا بذاری و خیلی سخته به قول قدیمیا بچه عزیزه و تربیتش از خودش عزیزتر. اگر نظرم رو گرفتی بگو متوجه شم چون هیچوقت نظراتم ثبت نمیشه


نظرات ثبت میشه عزیز گلم
خاله بهار و آترا گلی
27 آذر 90 13:34
آویسای عزیزم شش ماهگیت مبارک دختر خوشگلم
خیلی خوشحالم که همه چی خوبه و اینکه مانا جان نی نی که 6 ماهه بشه دیگه می تون بزرگسال حسایش کنی...
راستی اوضاع فرنی چطوره؟ خوب می خوره؟
بوس برای آویسا و مامان گلش


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد