آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آویسا

دختر ژیمناست!

1390/9/12 12:41
نویسنده : مانا
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان توی این چند روز کلی کارای جالب یاد گرفته:

اولیش و بامزه ترینش اینه که اگه بر خلاف خواستش توی کریر بشونمش یا حوصلش از نشستن زیاد سر بره خودشو سر میده پایین ! یک روز که داشتم به کارام میرسیدم و به غرغرای بانو توجه نمیکردم یکهو دیدم ساکت شد رومو که برگردوندم دیدم سر خورده اومده پایین روی فرش نشستهخنده

آویسا در حال تلاش برای پایین اومدن ار کریر

یک کار دیگه هم که مدتهاست میکنه خوردن انگشتای پاشه! و برخی اوقات پا ودست با هم!

آویسا جونم دیگه رو شکم میخوابه .

اینم پرنسس نازم بعد از بیدار شدن از خواب بعد از ظهر

9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله بهار و آترا گلی
12 آذر 90 13:55
آویسا جونم قربونت بشم که اینقده دوست دارممممممممممم...
فاطمه
13 آذر 90 12:10
عزییییییییییییییییییییزم، مانا اون روزای خوش که وعده داده بودم دارن شروع میشن، دوران قند و عسل و شیرینی آویسا. سختیاش بیشتر شده و اما شیرینیاش چند برابر انقد که سختیا رو پوشش میده. همین روزاس که وقتی تو ماشین بشینی به ضبط و داشبورد و ... خلاصه به هیچی امون نده و وقتی که به مقصد برسین از کت و کول افتاده باشی.
مامان سانلی
14 آذر 90 19:09
سلام مامانی .اسم نی نی تون خیلی قشنگه ،خودشم خیلی عسله.نهایت استفاده رو ازش بکن چون اصلا باورت نمیشه که چقدر زود بزرگ میشه.اویسا رو دیدم هوس نی نی کردم اخه عروسک من بزرگ شد و من هیچی نفهمیدم.لینکتون کنم؟یه ماچ گنده برای اویسا


ممنون عزیزم . لینک کنید.
من چطور؟ اجازه دارم؟


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد