آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

آویسا

آویسا در 5ماهگی(1)

1390/9/1 12:46
نویسنده : مانا
384 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم دیگه می تونی بشینی البته با حمایت!

اسباب بازی ها و عروسکاتو با آگاهی انتخاب میکنی.

دیشب برای اولین بار به این عروسکت توجهت جلب شدو

کلی از صحنه بازی وکنجکاویت برای کشفش فیلم گرفتیمقلب

راستی فسفلی بالاخره بابا رضا را از تختش بیرون کردیگریه

این همه من از بدو تولدت تلاش کردم وارد تختخواب مانشی و جدا بخوابی اما عاقبت دلسوزی بابا و عمه مهناز برای من که شبها به خاطر زیاد بیدار شدن شما اذیت میشدم باعث شد سرکار عالی جای باباتو تصاحب کنی! من قلبا" به این کار راضی نیستم و حاضرم سختیش را تحمل کنم تا تو به رختخواب خودت عادت کنی اما نمیدونم چرا زبانم برای مقاومت در مقابل این تصمیم بابایی بند اومد!      (بین خودمون باشه که مامانت هم به خاطر لذت خواب شب کمی تنبل شدهچشمک

خدا کنه بعدا" از اینکه کوتاه اومدم پشیمون نشمیول

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آتنا
2 آذر 90 12:21
نه آویسا قول میده زود بزرگ بشه و بره سر جای خودش


امیدوارم خاله جون
مامان طاها
2 آذر 90 18:05
آویسا خانمی شما هم به جمع نی نی های بهاری پیوستید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد