آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

آویسا

آویسا خانووم!

1390/8/8 13:38
نویسنده : مانا
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام

من تا مامان رفته داره کارای خودشو میکنه آمدم چند تا عکس بذارم برای دوست جونام! آخه این مامان همش کار داره به جیغای منم اصلا" توجه نمی کنه اما نمی دونه من خودمم هم بلدم بیام سر کامپیوتر مژه 

اگه هم باور ندارید این پست کار خودمه برای اثبات عکسشو می ذارم خوبنیشخند

ببینید اینجا دارم میرم فیس بوک!

اینم منو دوست خوبم آقای ساعت!

دارم میرم خونه مامانی.هورا!

من در مهمونی!

*عکسا توضیح دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آتنا
8 آبان 90 14:26
خانمی شدی ها خاله
خاله بهار و آترا گلی
10 آبان 90 13:21
آویسا جونم مبارک باشه شروع کردی به غذا خوردن به غیر از شیر مامان؟
پس حسابی بزرگ شدی ماشالله...
یاد تخم مرغ خوردن آترا افتادم (یک چهارم زرده به همراه یک قاشق چایخوری آب سیب)...


خاله بهار آویسا آب سیب به همراه کپسول از یک ماهگی داره میخوره
خاله گیتا
17 آبان 90 10:54
سلام خوشگل خاله .عاشق عکس اول وسومت شدم.امشب باید حتماً عکس هایت را به آوین نشون بدم .کاش اینجا بودی ومن بغلت می کردم وچشمامو می بستم وبرمی گشتم به 4ماهگی آوین وروزهای خوش گذشته .حالا روزی می رسه که دختر تو هم مثل آوین محبتش را به تو با نامه ها ویادداشتهای قشنگ نشون می ده.می دونی هر لحظه از زندگی که میگذره واسه ثانیه بعد بهترین خاطره میشه. همیشه خوش و شاد باشید تو ، مامان مانا وبابا رضات



مرسی گیتا جونم منم وقتی به بزرگ شدن دخترک فکرمیکنم هم ته دلم غنج میره از اینکه یه یار پیدا میکنم که لحظات شاد زنانه با هم داشته باشیم و با هم کیف کنیم و هم از اینکه این روزهای پر هیجان و زودگذر با همه سختیهاش دیگه تکرار نمیشه دلم میگیره!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد