آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

سفر به شمال (نوشهر)1

1390/7/23 12:14
نویسنده : مانا
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی لبخند

هفته گذشته منو مامان و مامانی مینا رفتیم شمال .به قول مامانی سفر سه نسل!

راستش به هر سه تامون خیلی خوش گذشت و حسابی هوا خوردیم! اما از اونجاییکه من ار بدو تولدم در متن آلودگی و دود بودم همچین از آب وهوای پاییزی اونجا تعجب کرده بودم که نگو! اینقدر تمرین جیغ کردم که مامانم شنواییش را به خاطر پاره شدن پرده گوشش داره از دست میدهخجالت

البته نا گفته نماند به خاطر همین کارم بود که در کل محل سر شناس شده بودم ، البته من دختر بلبل زبون و خوش اخلاقی هستم و به غیر از جیغ زدن کلی هم با مامانیم حرف میزدم و میخندیم

مامان قربون خنده قشنگت بره!

اینم اولین عکس من با دریا

بفرمایید کباب

این عکس خوابالو هم تقدیم میشود به خاله آتنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله گیتا
25 مهر 90 9:35
سلام قربونت برم .خدایا چطور میشه تورو تو قاب کامپیوتر تو اداره دید وخستگیت در نره. میبینم با خاله ودختر خاله من رفتی شمال .خوش گذشت کندوی عسل؟کاش من وآوینم اونجا بودیم بدون هیچگونه دغدغه روزمره تهران. ودر کنار دو تا گل خستگی ها را از تن بدر می کردم وسرشار از پاکی بر می گشتم . از این به بعد باید مواظب لپات باشی چون از دست بوس های آبدار من در امان نیستی.


عاشقتم خاله گیتا! آوین جونو ببوس 10000000000000تا
آتنا
28 مهر 90 21:44
قربونت برم که هر چی میپوشی بهت میاد خاله جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد