آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

هوا بوی سیب می دهد!

1391/8/27 12:55
نویسنده : مانا
563 بازدید
اشتراک گذاری

- بارون میاد بارون میاد و تو اتاق بد جوری بوی پاییز پیچیده! آویسا را روی تخت خودمون کنار رضا خوابوندم و رفتم چای دم کنم وقتی برگشتم دخترک به روی شکم غلتیده بود و داشت تند تند آغا آغا می گفت! خدایا عجب کیفی داشت دیدن اولین غلت کودکم!

- به خنده های شیرینش که هر روز صبح راس ساعت 6 منو از خواب بیدار میکنه نگاه میکنم به این فکر میکنم که چقدر تند داره بزرگ میشه !

- دارم براش سیب رنده میکنم و به اشتیاقش برای خوردن آب سیب فکر میکنم و همراه با عطر خوش سیب لحظه های ملس بالیدنش را بو می کشم !

- آویسا روی کریرش نشسته و برای اولین بار بدون تلاش من برای سرگرم کردنش ساکته! نیم ساعت گذشته بدون نیاز به دیدن من داره زیر لب آواز میخونه! ومن با آرامش دارم توی اینترنت میگردم که به این متن برخوردم :

روزهامی گذرند

و …

با خود کودکی های دخترکی را می برند که عجیب داردخواسته و نا خواسته به دنیای آدم بزرگها پا می گذارد …

دارد یاد می گیرد کم کم حرف  گوش دهد : پاهایش را بگذارد روی زمین! …

کمتر سادگی کند!

حواسش بماند که … اینجا مدینه ی فاضله نیست !

دارد یاد می گیرد کم کم زندگی ارزش خیلی چیزها را ندارد !

می شود گاهی وقتها خواسته هایش را نخواهد ! …*

آویسا خیلی مونده که به اینجا برسه منم خیلی وقته که از اینجا گذر کردم ! اما چرا اینقدر این شعر برام دلنشینه؟!

 - الان تو بغلم خوابیده ، نمی دونم بغلی شدن واقعیت داره یا نه اما من از در آغوش گرفتن دخترم لذت میبرم ! آویسا سنگین شده و من کمر درد هم دارم،همش دوست داره من کنارش باشم حتی تو خواب هم حضور منو چک میکنه !خیلی برام سخته که هیچ کار دیگه ای نمی تونم بکنم  اما برای آرامش و امنیت دخترم و همچنین انرژی گرفتن خودم اینکار برام دلنشین شده!

- می دونم که تا چشم بر هم بزنم این روزا میگذره و شاید اینکه دخترک لحظه ای منو در آغوش بگیره و یا بذاره اینقدر طولانی بوش کنم برام آرزو بشه !

الان همه خونه بوی پاییز میده ،بوی خنده ،بوی عشق ،بوی سیب میده!

* از سایت :baroon.ir

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله بهار و آترا گلی
10 آبان 90 13:18
مانا جون این لحظات رو حسابی دریاب که با بزرگ شدن این فسقلی ها و استقلال طلبیشون شاید بوییدن طولانیشون سخت تر بشه... لذت ببر...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد