آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آویسا

مادرانه

1392/4/8 11:21
نویسنده : مانا
326 بازدید
اشتراک گذاری

-ناز من عاشق کتاب خوندن شده تا اون اندازه که یک کتاب را هر دفعه باید بارها و بارها خوند و باز خسته نشد!

توی کتاباش "موشه شلوار گلدار می پوشه " را از همه بیشتر دوست داره! و توی همه شخصیت های کتاب عاشق" آقا فیل چاقالو "شدهخنده

- عسلکم بلده تا 20 بشمره : فقط فقط با سه تا غلط !تشویق

- اسم ماشینا را هم داره یاد میگیره ، ماشین بابایی ، عمه و عمو علی را بخوبی میشناسه و تو خیابون نشون میده ! اما ازش اگه بپرسن ماشین بابا رضا چیه تند میگه : بنز میخره!خنده_ خب لابد بچم یه چیزی میدونه!!!-

- دخترک بانمکم یکساله که اضافه وزن نداشته ، هر بار چکاپ دکتر میگه طبیعیه! آیا واقعا" طبیعیه؟؟؟ چرا به این دکترا ایمان ندارمناراحت 

- عشق من دوست دارم ، دلم هر روز بیشتر از روز قبل برات تنگ میشه ، نمی دونی با چه حالی ثانیه هارا برای در آغوش گرفتنت طی میکنم! دلبرکم دنیا فقط فقط با حضور تو زیباستقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
8 تیر 92 16:06
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
خاله بهار و آترا گلی
9 تیر 92 15:58
خدا سالم و سرحال نگهش داره برات عزیزم...


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد