آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

ما به خرداد پر حادثه عادت داریم!

1392/3/27 9:14
نویسنده : مانا
258 بازدید
اشتراک گذاری

ما به خرداد پر حادثه عادت داریم :هر سال رضا به خنده به خاطر تعدد متولدین این ماه (دخترک شیرین گندمکمون، من ، یایایی اسماعیل ، بابایی حمید، عمو علی و خاله نگین) این جمله را تکرار میکنه!

امسال هم یک دوست عزیز سفر کرده در پیغام تبریکش برام این جمله را به منظور اشاره به انتخابات نوشته بودلبخند امسال خرداد پر بود از حوادث شاد، مردم شاد بودند و درست روز میلاد ما تو خیابان میرقصیدند! اما من باز فقط به یاد سالروز تولدم در چهارسال پیش بودم! هر چه میکنم نمی تونم برای شریک بودن تو این شادی با مردمم به یقین برسم افسوس 

" خداوندا شادی شیرینشان حباب نباشه ! امید وارم 25 خرداد امسال نوید بخش روزهای بهتری شه!"

 

اما من افسردم ! نه طعم هندوانه و هلو ، نه نسیم خنک کولر بعد از فرار از گرمای بیرون از خونه، نه خنده های شیرین دخترک دردانه، نه هدیه زیبای رضا ، نه نزدیک شدن به روز مهمونی برای آویسا که همگی برای مانا بهونه های کوچک خوشبختی هستن منو از این حال و هوا بیرون نمیاره!

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا ازهجوم خالی اطراف نمی رهاند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد

شنیده خواهد شد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد