آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آویسا

مامان عروسکها

1391/12/15 16:45
نویسنده : مانا
257 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا ...پیش پیش ....نی نی لالا....جوجو بو ! نی نی لالا...

مامان عروسکا

الهی من قربون قند عسلم برم که این قدر مهربون و قشنگ نی نی را می خوابونه و با محبت باهاش حرف میزنه.

شب موقع خفتن که می رسه با دخترک مهتاب روم کنار هم دراز میکشیم و قصه از خوابیدن کل فامیل از نسیم و عرفان ونوید گرفته تا عمو علی و دایی ایمان و نگین میگیم بعد من خسته از تکرار این همه اسم و قول دادن بابت اینکه حتما خوابیدن چشمامو میبندم و با خروپوف الکی خودمو به خواب میزنم ،ناگهان فرشته مهربونم بافوران عشق دست میندازه دور گردنم و من خوشبخت را غرق بوسه میکنه. و اینقدر این سریال تکرار میشه که با نوازش و نجوای رضا می فهمم منم کنار اون خوابم برده و همسری اومده دنبالم منو ببره سر جای خودملبخند 

 

 

             هنوزم نمی دونم این منم که آویسا را میخوابونم یا اونه که مانا را  خواب میکنه!؟؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بابای الیسا
18 اسفند 91 16:49
عزیزم تو خودت عروسکی چه مامان با حوصله ای هم هستی



nasema
19 اسفند 91 15:39
سلام اگه دنبال یک عیدی خوب و موندگارهستین یه سری به من بزنید طراحی تقویم باعکس ودلخواه شما باکیفیت فقط 2000هزارتومان پس زودبیا منتظرم
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 14:21
عزیزممممممممم چقدر نازززززززززززززززز قربونت برم مامان کوچولوی عسل
خاله بهار و آترا گلی
21 اسفند 91 14:13
چه جالب مانا منم همیشه به این موضوع فکر میکنم.
واقعا کدومشه؟


فکر کنم دومیشه
مامان ایسان
3 فروردین 92 9:45
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد . . . ساله نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد