آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

اولین های آویسا (2)

1391/12/13 21:45
نویسنده : مانا
327 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ کدوم از شیشه هاتو استفاده نکردی!

1

این کفشها و پاپوشات را هم نتونستم پات کنم ناراحت( از بس ماشا.. پاهای نازت تپل بود وزود بزرگ شد)

2

اولین ظرفهای غذا خوری آویسام

ظروف غذا

قابلمه

عاشق این بادیها بودم

 

بادی

ست نوزادی که هنگام ترک بیمارستان تنت کردیم 

لباس نوزادی

اون عقب:اولین قاب عکس ،و اولین عروسکای tolo

و در جلو : جای دستمال کاغذی ،تکه ای از ست مورد علاقه من که شامل ساعت و سطل آشغال و پا دری بود.

اولین قاب عکس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه اریسا کوشمولو
14 اسفند 91 14:20
خیلی جالبو قشنگ بود
اویسای خوشگلم چقد ناز شدی با این موهای کوتاه مبارک باشه عزیزم
مامانش افرین چقدر فعا ل شدین یا من خیلی وقت نیومدم
[hr

!







ممنون عمه جون .هم من فعالتر شدم هم شما کم پیدایی خانوم خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد