آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

موهای آویسا پر!

1391/12/6 9:38
نویسنده : مانا
327 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دیشب 91/12/05 عروسکم را با مامانی بردیم آرایشگاه مخصوص نی نی ها و موهاشو کوتاه کردیم اونم قارچی!چشمک

وای اما محشر کبری بود! دخنرک با دیدن برگ ریزان موهاش انقدر گریه کرد و جیغ زد که من به آرایشگر التماس میکردم :آقا بسه بسه تمومش کنابله اما خدارا شکر ایشون به این وضعیت عادت داشت و علی رغم تکون خوردن زیاد آویسا و هوارزدناش کارشو به نحو احسن انجام دادتشویق

و وقتی نوبت عکاسی رسید دخترک که حسابی از ما دلخور بود نمیذاشت عکس درست حسابی ازش بگیرن و مدام به آقای عکاس میگفت:"آقا برو برو"

اما روی هم رفته نتیجه کار خوب بود.هم موهاش و هم عکسش(اسکنش میکنم میذارمش)

اینم عکسایی که خودم به زحمت شب ازش گرفتم

آویسا و موهاشآویسا و موهاشآویسا و موهاشآویسا و موهاش

اینجا هم از آرایشگاه بیرون اومده و محو گیلاسا و چراغای شاه عباسی ویترین مغازه شده! 10دقیقه زل زده بود به این ویترینلبخند

آویسا و موهاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

maryam.k
6 اسفند 91 18:05
اخیییییییییییی چقدر ناز تر شده دخترگلم
خاله گین
6 اسفند 91 18:43
اویسا جونم مثه ماه شدی خاله.....
دارم له له میزنم ببینمت....
تازه مامانش میگه اقا بو بو.....: P


)
اتنا
7 اسفند 91 10:36
مانا من تو سن و سال اويسا دو سه تا عكس دارم كه توش خيلي شبيه الان او يسام، به مامانم هم نشون دادم تاييد كرد، بيام بهت نشونشون ميدم


باعث افتخاره خاله آتنا جونم
نغمه
10 اسفند 91 12:31
خاله فدات بشه كه اينقدر ناز شدي....عزيزم...يه ماچ گنده طلبت...


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد