آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آویسا

عشق مانا

1391/11/15 13:51
نویسنده : مانا
340 بازدید
اشتراک گذاری
عزیزم
  • همه کلمات و جمله های مفهوم و نامفهومتو می فهمم همه چیز به زبان خودت میگی و چقدر شیرین و لذت بخشه شنیدن صدای قشنگت.
  • امادختر قشنگم گاهی وقتایی که چیزی می خوای و من منظورت را نمی فهم ،روزایی که گرسنه شده ای و غر می زنی و من کلافه میشم چون باز هم علت بی قراریت را متوجه نشدم یا زمان خوابت رسیده و من باز غافل شدم عذاب وجدان میگیرم تا جائیکه گریه ام میگیره !گریه
 
 
 
  • عاشق موسیقی سنتی هستی اینو بارها وقتی با همه وجود محو ستار زدن آقای حائری میشدی و یا با شنیدن صدای شهرام ناظری تو ماشین ساکت و آروم میشینی کشف کردم! یک شب وقتی خونه خاله شیرین بودیم و آقای حائری ستار میزد تو شروع کردی به آ آ کردن و خوندن !فکر کنم ژن خوش صدایی و علاقه به موسیقی خانواده رسائیان در تو هم هست مژهچون صدای آواز خواندن عمو علی را هم خیلی خیلی دوست داریلبخند
  • عشق مامان جدا از ارتباط برقرار کردن با موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی اهل رقص و نانای هم هست .کافیه جایی صدای موزیک و رنگ رقص بلند باشه و عده ای را مشغول پایکوبی ببینه  آتیش پاره شروع میکنه به قر دادن و تکون دادن دستاش !و تند تند به همه هم میگه دست دست!!تشویق

 و چقدر هر روز که سر کارم دلم برات تنگ میشه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتنا
20 بهمن 91 10:24
دلم براي شب شعر تنك شده


منم خیلی وقته نرفتم (
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد