آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آویسا

درگیر رویای تواَم

1391/6/2 11:37
نویسنده : مانا
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

درگیر رویای تواَم

آویسا رسائیان دومین مرداد زندگیش را هم پشت سر گذاشت. دختر نازم روز به روز خوردنی تر و نازتر میشه دیگه خیلی خوب با هم ارتباط برقرار میکنیم انگار اون هم با نگاه به چشمام منو میفهمه قلب

مرداد امسال عمو وحید و خانوادش اومدن ایران و آویسا حسابی با دختر عموهای مامانش مخصوصا" یاسمین جون دوست شد و بازی کرد.

پارک آب و آتش رفتیم و بچه ها حسابی آب بازی کردنخنده

آویسا بوسیدن را یاد گرفته هم بلده خودش با لبهاش بوسه بده هم از راه دور با اشاره دست بوس بفرستهماچ

لی لی حوضک میکنه. عاشق بازی با لوازم آرایش شده ( البته در حد در آوردنشون از توی کیف )مژه

بهش که میگم خودتو لوس کن لباشو غنچه میکنه و چشماشو ریز! ...وای هممون عاشق این اداش شدیم

دوست داره خودش و با دست خودش غذا بخوره و من هم اگه کسی نباشه که بهمون ایراد بگیره جوجو را با بشقاب غذا به حال خودش رها میکنم تا برای خودش حال کنههورا

دوتا دندون دیگه هم داره در میاره که روی هم دخترم صاحب 8 تا مروارید قشنگ شدهنیشخند

28 مرداد برای اولین بار آویسا را پیش عمه مهناز گذاشتم و رفتم سر کار اما ساعت 12 عذاب وجدان گرفتم و برگشتم خونه و باز هم از اینکه احساساتی عمل کردم پشیمون شدم چون آویسا تا 11 خواب بود بعدش هم مشغول بازی شده بود و اصلا" اذیت نکرده بود .

شبا هنوز خیلی بیدار میشه و من هم هنوز راه حلی که راضیم کنه پیدا نکردمناراحت

خدایا هزاران هزار بار برای این همه خوشبختی سپاسگزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

maryam
2 شهریور 91 18:57
mana joon salam khobi?mashala be in gol dokhmal mibini che zod migzare
مامانی
2 شهریور 91 23:08
lماشااله دختر م بزرگ شده
آتنا
3 شهریور 91 7:24
داره شبیه خودت میشه ها
مامان مینا
3 شهریور 91 20:00
دخترم خیلی باحال شده


عاشقتم مامان جونم **
عمه ی اریسا کوشمولو
3 شهریور 91 20:04
ناااااااازی عزییییز خاله دندوناتم مبااارک
مامان آویسا
7 شهریور 91 11:09
هزار ماشاله به این دختر ناز . خیلی کاراش شبیه آویسای منه خدا حفظشون کنه این گلای بهاری رو


آویسان دیگه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد