آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

آویسا

فعلاشیر شب ممنوع شد

1390/12/24 12:11
نویسنده : مانا
509 بازدید
اشتراک گذاری

آویسا خانوم ما هشت ماه و بیست و پنج روزت بود که چون هنوز سرماخوردگیت کاملا" برطرف نشده بود و خانوم دکتر نخعی هم تا فروردین نمیان ناچارا بردیمت پیش دکتر اسکویی تا یک ویزیت کامل بشی و برای سفری که به امید خدا در پیش داریم مشکلی نداشته باشی. آقای دکتر گفت دیگه نیاز نداری شبها شیر بخوری و راه حلش هم اینه که اگه بیدار شدی بهت محل نذارم تا خودت بخوابیخمیازهناراحت

یعنی من دلم میاد؟! من دلم بیاد بابا رضا طاقت شنیدن گریه هاتونداره! خیلی کار سختیه و هنوز موفق نشدیمنگران

اما تو همون شب  اول کشف کردیم که شما می تونی خودت بلند شی و بشینی و حتی اگه محلت نذاریم دستت را به میله ها میگیری و خودت به تنهایی می ایستی بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله بهار و آترا گلی
24 اسفند 90 9:25
همیشه تغییر با کشفیات همراهه...
آویسا جون بینیت هنوزم می گیره؟ دختر من که خیلی اذیت می شه.
بوس برای آویسا و مامان گلش
راستی اترا همش راجع به آویسا حرف می زنه


من الهی قربون اون آترا گلی برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد