آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

آویسا

سلامت و سرزنده باشی عزیزک مامان :*

1390/11/30 13:14
نویسنده : مانا
510 بازدید
اشتراک گذاری

آویسا جونم دیگه بی خیال چهار دست و پا رفتن شده داره تمرین میکنه برای ایستادن!!!

فسقل من از هر جا که بتونه چه بدن من و بابا چه دیوار و تخت و هر گونه وسیله ای که بتونه بهش تکیه کنه و وزن ایشونو تحمل کنه کمک میگیره تا سر پا بایستهقهقهه

جغله فقط کافیه لحظه ای تنها بمونه با تمام وجود جیغ میکشه!

هنوز چشم انتظار رویش مرواریدهای خوشگلش هستم اما خبری ازشون نیستچشمک

ارتباطش با آدما خیلی خیلی خوب شده اما همچنان از اینکه غریبه ها بغلش کنن ویا حتی بهش دست بزنن خوشش نمیاد .البته بعضی از آشناها هم هر چی سعی کردن هنوز از نظر شازده خانوم در ردیف افراد مجاز برای در آغوش گرفتن ایشون در نیومدنمتفکر

از میان همه آشناها و کسایی که آویسا باهاشون خوبه و عاشقانه نگاهشون میکنه و پیششون بدون من میمونه مامانی مینا،عمه مهناز،بابایی حمیدوبابا رضا در ردیف اول قرار دارنچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آتنا
30 بهمن 90 15:36
دیر دندان داره در میاره


خاله آتنا نگران نباش تا یک سالگی وقت داره)
خاله بهار و آترا گلی
1 اسفند 90 12:46
محض اطلاع خاله آتنا نی نی من بعد از یک سالگی دندون درآورد...


دیدی خاله آتنا)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد