آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آویسا

نظرات (10)

دوتا عشقم محدثه
2 دی 90 22:57
خیلی وب قشنگی داری خودتم نازی دختری
مامان آرینا
2 دی 90 23:53
سلام من آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کردم. خوشحال می شم به کد 191 رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com
dp
3 دی 90 1:54
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با موضوعیت اولین شب یلدا به روز شد. باعث سرافرازی ماست که به وبلاگ پاره تنمون سری بزنید و با نظرات قشنگتون چراغی از مهر و محبت برای آینده نو گلمون روشن کنید .
جغله کوچولو
3 دی 90 20:34
سلام بر آویسا جون و خانواده مهربونش. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
آتنا
3 دی 90 21:24
خاله لپ هات چرا آب شده؟
خاله بهار و آترا گلی
4 دی 90 8:51
آویسا جان دختر گلم ماشالله حسابی بزرگ شدی ها . معلومه که دیگه 6 ماهت شده گلم.. بوس برای آویسا و مامان گلش
فاطمه
5 دی 90 15:31
فقط میتونم بگم عززززززززززززززززززززززززززیززم
فاطمه
6 دی 90 8:15
بازم من کامنت گذاشتم و امروز اومدم دیدم خبری ازش نیست ای بابا


آخه اول من باید تائید کنم تا بیاد .منم نرسیده بودم
maryam
6 دی 90 20:22
naziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nopole ghashangam.
خاله گین
24 دی 90 21:47
vay kopoliiiii...!!!fadat sham....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد