آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آویسا

گردش مامان و دختر

1392/6/30 12:40
نویسنده : مانا
284 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه فرصتی پیش اومد که من و دخترک یک بعد از ظهر و شب را باهم به تفریح بگذرونیم. پارک و بستنی و ذرت و آب میوه و بادکنک و خرید و خوش گذرونی!!!خنده

آویسا

آویسا

آویسا

آویسا

آویسا

بعد از کلی گردش و بازی رفتم جلوی یک گروه نوازنده که گوشه ای از پاساژ  داشتند هنر نمایی میکردند نشستم تا کمی خستگیم در بره و بابا رضا هم از استخر به ما بپیونده که در کثری از ثانیه دیدم بدنت شل شد و خیلی بامزه به خواب رفتی! و صدای ساز و آواز اونها شد لالاییت عزیزم!

و من هم از خدا خواسته نزدیک سه ربع همانطور بچه به بغل نشستم تا رضا رسید!آویسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آروین
30 شهریور 92 15:34
ایشالله همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید
خدا این مادر و دختر ناز و دوست دوشتنیه عاشق و براهم و برای ما نگه داره


قربونت برم مهربونم
maryam.k
31 شهریور 92 14:21
عزیییییییییییزم بوسسسسسسسسسسس
پ پ
31 شهریور 92 15:51
سلام عزيز دلم... راستش من اون موقع اول ساعتي استخدام شدم و بعد از يك سال درخواست تمام وقت شدن دادم... براي ساعتي اصلا مصاحبه نداشتن اما وقتي خواستم تمام وقت بشم يه مصاحبه داشتم... تو اون مصاحبه يه سري سوال علمي در همون زمينه كه ميخواستم كار كنم پرسيدن... نميدونم چه بخشي قراره كار كني اما بد نيست نقشه چند تا قطعه رو نگاه كني و بلد باشي بعضي چيزا رو نقشه چه معنايي داره... يه بخش هم يادمه ازم خواستن به انگليسي صحبت كنم و در مورد خودكفا كردن مواد اوليه توضيح بدم... البته چون كارم اين بود...حالا دقيقا نميدونم الان قوانين چيه...خيلي نگران نباش... البته خب يك كم طول ميكشه تا كارهاي اداريت رو انجام بدن... ايشالله به سلامتي مشغول ميشي و حالشو ميبري از قانون جذب استفاده كن
پ پ
31 شهریور 92 15:54
راستي چند شنبه ميري؟ من سه شنبه زنگ ميزنم به يكي از همكارام و ازش ميپرسم مراحل استخدام چيه... اينم شماره موبايلم: 09122796067 حتما يه sms بده كه يادم نره زنگ بزنم.
مرجان مامان آران
1 مهر 92 19:19
به به همیشه به گردش مادر و دختریییییی
خیلی عکسا خوشگله عزیزم
شاد باشیددددددددددددد


ممنون مرجان جون
آتنا
2 مهر 92 12:35
من هم ذرت هوس كردم


عزیزدلم !تو بیا ایران قول میدم هر روز بهت ذرت بدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد