آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آویسا

دخترک مسیحا نفس من!

1392/4/29 9:15
نویسنده : مانا
288 بازدید
اشتراک گذاری

تو می دوی و شتابان خودتوبه آغوشم می رسانی،

دخترکم با خرامیدنت خنکای نسیم وزیدن می گیره و 

با بوئیدنت عطر بهشت تو مشامم می پیچه ،

می خندی وخنده شیرینت اکسیر جوانی میشه تو تمام روح و یدنم!

  ...

  • آویسا خودش مشتاقانه برای مسواک زدن پیش قدم میشه ، بادقت تمام به حرکات من موقع مسواک نگاه میکنه و بی نقص همونو اجرا میکنهتشویق
  • کفشاش را بعد از در آوردن بدون هیچ گوشزد قبلی جفت میکنه!عینک
  • همچنان عاشق سیب زمینی و آب میوه می باشدخوشمزهالبته همه جور میوه را دوست داره و با اشتها می خوره اما تفریحش خوردن آبمیوه با نی شده!
  • خواهش میکنم ، لطفا" و اجازه میدی؟ از عبارات بامزه ایه که در میان حرف زدنش به کار میبرهلبخند
  • با محبته به شدتخنده  و موقع خوردن هر چیزی محاله به بقیه هم تعارف نکنه!
عاقل شده و کلمات قلبه سلمبه میگه و همه چیز را میفهمه الا گفتن جیششتعجب
از هر راهی وارد میشیم حاضر نیست با پوشک خداحافظی کنه! گریه

 

 خلاصه اینکه عاشق  این 2 سال 1 ماه و 4 روزه عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:50
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
آتنا
30 تیر 92 18:23
دلم براش يه ذره شده


دل من هم براتون یه ذره شده عزیزم
خاله بهار و آترا گلی
31 تیر 92 14:40
قالب خوشگل مبارک آویسا جونم... و اینکه من به مودبی و خانمی شما افتخار می کنم خاله جونم...
مامان بابای الیسا
4 مرداد 92 15:48
دختر مودب و دوست داشتنی آفرین که مسواک میزنی خاله


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد