آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آویسا

بدون عنوان

1392/3/12 13:47
نویسنده : مانا
336 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم ، عشقم به تو هر لحظه بیشتر و بیشتر میشه احساس میکنم این روزا ی با تو بودن بهترین و جاودانه ترین روزهای عمرم باشه نه دیگه چیزی از خستگی و افسردگی سال اول تو وجودم باقی مونده و نه فکر وخیال و سرکشیهای دوران نوجوانی و جوانیتت شروع شده ! البته هر لحظه با تو از همون روز تولدت شیرین و لذت بخش بوده و خواهد بود اما نمی دونم چرا این روزا را بیشتر دوست دارم اینکه هر روز اینقدر عاشقانه و شیرین باهام حرف میزنی و ناز میکنی ، اینکه مهمترین آدم زندگیت هستم و به خاطر اینکه این همه زیبایی......

آویسا

محل جدید مورد علاقه آویسا :تراس خونه!

آویسا

10خرداد 92 روزتولد بابایی حمید عزیزتر از جانمان ،در حیاط ویلای ایشون در حال تناول کردن صبحانهچشمک

آویسا

9خرداد92:این روز لذت آب بازی را بدون محدودیت به معنای کامل چشیدیقلب

آویسا

ماسه بازی کنار دریا

آویسا

آویسا

عشقم در کنار دوستای جدیدش

 

1

عشق زیبای من در کنار مامانش در یک غروب خردادی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آتنا
13 خرداد 92 17:39
عاشق اون بستني يخي خوردنشم
مامان بابای الیسا
13 خرداد 92 23:20
عزیز دلم چه عکسهای قشنگی معلومه حسابی خوش گذروندی همیشه به شادی عزیزم عکس آخری خیلی قشنگ شده


ممنونم
مامان آروین
16 خرداد 92 15:37
مامانی مهربون عاشق میشه این حس زیبا رو تو تک تک کلماتتون حس کرد ایشالله کانون زندگیتون همیشه گرم و شیرین باشه و خدا دختر گلتونو براتون حفظ کنه . آویسا جون ملوسمو ببوسید
مرجان مامان آران
19 خرداد 92 12:58
خوش باشيد هميشهههههه چه عكساي خوشگليييييييييييي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد