آویساآویسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آویسا

جمعه 8 دی ماه

1391/10/11 15:53
نویسنده : مانا
288 بازدید
اشتراک گذاری

عصرمن و آویسا و بابا رضا رفتیم پاساژ بوستان تا دخترک توی زمین بازی آنجا خوش بگذرونه:)

آویسا خانوم خاطرش خیلی عزیزه چون بابا رضا اصلا" از این پاساژخوشش نمیاد و لی ایندفعه تا من گفتم که مدتهاست دلم میخواد آویسا را اونجا ببریم قبول کرد :*

دیدن ذوق و در عین حال تعجب آویسا خیلی خیلی شیرین و لذت بخش بود. عزیزکم از دیدن اون همه بچه یکجا چشماش گرد شده بود:))

آویسا

تاب سواری با هیجان بسیار

وروجک یکجا بند نمیشد اصلا" نمیشه ازش عکس گرفت!!

2

اسم این اسباب بازی را بلد نیستم اما هر چی بود خیلی باحال بود و آویسا هم از همه بیشتر دوسش داشت(یک چیزی شبیه ماشین بود که از روی یک ریل شیب دار سر میخورد پایین)

3

 

 

یک ساعت تمام اونجا بازی کردیم بعد رفتیم خونه خاله مارال وعمو آیدین دوستای خوبمون و تا آخر شب ایندفعه بزرگترها خوش گذروندن!

7

در حال خوردن شام

7

بابا آخه خسته شدم بسه دیگه بریم خونمون من خوابم میاد.........هی عکس میگیرن!آخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

اتنا
16 دی 91 17:58
كاش بشه زودتر بيام دلم براتون يه ذره شده


آره تورو خدا بیا دل من هم یه ذره شده عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویسا می باشد